Želite povećati direktne rezervacije? Evo kako vam mi možemo pomoći u tome

Bez dobre pripreme i istraživanja nema dobrih rezultata. Posjetili smo web stranicu Europske putničke komisije da se informiramo kada najviše putnika namjerava putovati, odnosno kada možete očekivati najviše gostiju? Istraživanja su pokazala da najveći postotak putnika od čak 52% planira putovati u prvih 6 mjeseci tekuće godine. Dok 32% planira od Travnja do Lipnja. Budući […]

Case study Bluesun: Online prihod se povećao za 105,74%

Bluesun Hotels & Resorts je kompanija koja upravlja s 11 hotela smještenih uz obalu na Jadranskom moru. Također upravljaju 1 kampom te 1 zakupljenim objektom s 2973 smještajnih jedinica. Nadalje upravljaju i s jednim Premium hotelom koji raspolaže s 161 smještajnom jedinicom. Izradom nove web stranice koja je u skladu s pravilima struke te trenutnim […]

Promjene u ponašanju potrošača tijekom COVID-19 pandemije

Novo normalno postalo je sve više biti u svojim domovima i više vremena provoditi na internetu i uz svoje najbliže, izbjegavati velika okupljanja i u trgovinama držati socijalnu distancu. Potrošačke navike su promijenjene te je veliki broj ljudi prešao na rad od kuće. Istraživanja su pokazala da što je neki strah veći i izraženiji to […]

Google Ads novosti

Novosti iz svijeta Google Ads oglašavanja

Digitalni marketing se neprestano mijenja i zato osobe koje se bave ovim segmentom marketinga moraju uvijek biti u toku s promjenama koje se događaju na tjednoj bazi. Bilo da ste vi zaduženi za digitalni marketing u vašoj tvrtci ili ste zaposlili osobu ili agenciju da za vas obavlja te aktivnosti, iznimno je bitno da osobe […]

Kako funkcionira Google AdWords

Kako funkcionira Google Ads oglašavanje na tražilici

Google Ads je svojevrsna dražba na kojoj se oglašivači nadmeću čiji oglas će se prikazati na vrhu Google tražilice. Oglašivač licitira tj. određuje cijenu koju je spreman platiti za klik na njegov oglas. Koliko će mu biti naplaćeno ovisi o Googlu i licitacijama drugih natjecatelja. Ali moramo napomenuti da oglašivač plaća tek kada netko klikne […]

Najbolji blofovi o digitalnom marketingu

Najbolji blogovi o digitalnom marketingu

Bez obzira jeste li tek zakoračili u svijet digitalnog marketinga ili već dugo radite u “digitaliji” uvijek je korisno biti u tijeku s najnovijim trendovima digitalnog marketinga. Biti u toku znači biti ispred konkurencije. Donosimo vam naš izbor najboljih blogova koje možete pratiti i biti u toku s informacijama iz digitalnog marketinga.  MOZ blog Ukoliko […]

Top 5 alata za analizu ključnih riječi

Top 5 alata za analizu ključnih riječi

Ključne riječi su jedna riječ ili skup riječi za koje želimo da se naša stranica prikaže pri pretraživanju interneta. Pojednostavljeno, ključne riječi su veza između korisnika koji pretražuje internet i sadržaja web stranice. Korištenjem ispravnih i relevantnih riječi povećavate broj prikazivanja vaše web stranice.  Kako bi vam olakšali odabir ispravnih ključnih riječi donosimo top 5 […]