Case study Bluesun: Online prihod se povećao za 105,74%
Bluesun Hotels & Resorts je kompanija koja upravlja s 11 hotela smještenih uz obalu na Jadranskom moru. Također upravljaju 1 kampom te 1 zakupljenim objektom s 2973 smještajnih jedinica. Nadalje upravljaju i s jednim Premium hotelom koji raspolaže s 161 smještajnom jedinicom.
Izradom nove web stranice koja je u skladu s pravilima struke te trenutnim trendovima postigla su se poboljšanja koja će biti brojčano prikazana. Projekt se odvijao u sljedećim fazama:
- Analiza zahtjeva
- Izrada web stranice / programiranje
- Provjera sadržaja i funkcionalnosti web stranice / optimizacija
- Testiranje
- Isporuka
- Praćenje
Projekt je bio kompleksan i opsežan te odrađen u skladu s potrebama i zahtjevima klijenta. Cilj je bio zadovoljiti uvjete da stranica bude optimizirana te da privuče pažnju krajnjih korisnika. Nova web stranica ima sve funkcionalnosti koje su zadovoljile zahtjeve klijenta.
Pregled rezultata unaprjeđenja web stranice
Usporedili smo rezultate za razdoblje: 01.06.2021. – 31.10.2021. vs. 01.06.2019. – 31.10.2019. te u nastavku donosimo rezultate.
Prihod i rezervacija:
- Prihod: +105,74%
- Rezervacije: +63,71%
- Prosječna vrijednost rezervacije: +25,68%
Iz navedenog vidimo da statistički pokazatelji unaprjeđenja online poslovanja potvrđuju rast prihoda, rezervacija te u konačnici prosječne vrijednosti rezervacije.
Povećanje rezervacija putem direktnih kanala:
- Prihod: +104,11%
- Rezervacije: +57,93%
Nadalje, poseban napredak je vidljiv kod statističkih pokazatelja poboljšanja online poslovanja koji pokazuju značajno povećanje rezervacija putem direktnih kanala.
Web stranica je nositelj internetske marketinške komunikacije, mora zadovoljiti očekivanja posjetitelja te u konačnici povećati broj direktnih rezervacija što se u ovom slučaju i dogodilo.
Uzevši u obzir okolnosti, potrebno se posvetiti direktnim rezervacijama te svojim gostima omogućiti jednostavnu mogućnost direktnog rezerviranja. Direktnim rezervacijama naš klijent štedi na provizijama što je ujedno bio i jedan od ciljeva izrade nove web stranice. Rezultati pokazuju da je sada lakše korištenje stranice, skratilo se vrijeme potrebno za rezervaciju te se povećala opća razina konverzija weba.
Nova web stranica je povećala uspješnost kompaniije Bluesun Hotels & Resorts na što smo izuzetno ponosni.
Ovdje možete pogledati službenu web stranicu Blusesun.