Maistra redizajn i optimizacija

Case study Maistra: Redizajnom i optimizacijom Maistra.com weba do povećanja online prihoda od 92%

Maistra d.d. je kompanija koja upravlja s 22 hotela, resorta i kampa na području Rovinja i Vrsara. Ponuda kampova predstavljena je na zasebnoj web stranici, dok je ponuda hotela i resorta bila prezentirana na tri odvojene web stranice: službena web stranica Maistra.com web stranica hotela Lone web stranica hotela Monte Mulini Tehnologija sve tri stranice […]

Prelazak na Https

Novi Chrome preglednik prikazivat će web stranice bez HTTPS protokola kao nesigurne

Od 31. siječnja ove godine, Googleov preglednik Chrome počeo je prikazivati pojedine web stranice bez HTTPS protokola kao nesigurne, dok će u listopadu, kada izađe nova verzija Chrome preglednika, sve stranice bez HTTPS protokola koje imaju bilo kakvu formu (poput forme za kontakt ili pretragu stranice) također biti označene kao nesigurne. Što je HTTPS i […]

Oglašavanje na društvenim mrežama

Mislite da vaša tvrtka ne treba promociju na društvenim mrežama?

Danas je oglašavanje na društvenim mrežama postalo uobičajeno, iako još uvijek postoje tvrtke koje se strogo odbijaju upuštati u takvu vrstu oglašavanja. No ako niste prisutni na društvenim mrežama, današnji kupci vas teže pronalaze. Oni često nemaju vremena doći osobno u tvrtku ili dućan te im je lakše i jednostavnije obaviti kupnju online ili pregledati […]

Facebook Insights

Kratak vodič kroz Facebook Insights i kako ga iskoristiti za unaprijeđenje Facebook strategije

Želite znati što dobro prolazi na vašoj Facebook stranici? Frustrirani ste lošim rezultatima i nedostatkom interakcije na objavama? Srećom, postoji Facebook Insights koji pruža sve podatke koji su potrebni za optimiziranje vaše Facebook stranice. Facebook Insights je alat koji pruža iscrpan i detaljan uvid u ponašanje i navike vaših korisnika.  Stoga će vam ovaj alat […]

Unaprijed raspoređene objave

Kako unaprijed rasporediti Facebook objave i uštedjeti vrijeme

Vođenje Facebook stranice ponekad zna biti umarajuće, pogotovo konstantno objavljivanje po više puta na dan. Ponekad od žurbe i ne stignete razmisliti o sljedećoj objavi, pa vam se prikrade gramatička ili pravopisna pogreška. Najbolje bi bilo da unaprijed napravite plan, rasporedite svoje objave i namjestite ih tako da se objave određenog dana u određeni broj […]

SEO optimizacija što i kako

Što je to optimizacija web stranice za tražilice (SEO) i koje aktivnosti uključuje

Optimizacija web stranica za Google i ostale tražilice uključuje skup aktivnosti koje se rade na web stranici i izvan nje kako bi se poboljšale pozicije na tražilici. S obzirom na to da velika većina ljudi ne gleda dalje od 1. stranice Googla, velika je prednost ako vam se web stranica pojavljuje na 1. stranici za […]

Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje: Vodič za pokretanje oglašivačke kampanje

Facebook oglasi postali su ‘must have’ u današnje vrijeme, a njihov broj raste iz dana u dan. Zašto se ljudi sve više odlučuju na oglašavanje na Facebooku? Razlog je jednostavan. Zato što daju jako dobre rezultate. Ako dobro složite oglas, targetirate ljude i pratite analitiku rezultati neće izostajati. Odabir ciljeva oglašavanja Prvo što trebate napraviti […]