Top 5 alata za analizu ključnih riječi
Ključne riječi su jedna riječ ili skup riječi za koje želimo da se naša stranica prikaže pri pretraživanju interneta. Pojednostavljeno, ključne riječi su veza između korisnika koji pretražuje internet i sadržaja web stranice. Korištenjem ispravnih i relevantnih riječi povećavate broj prikazivanja vaše web stranice.
Kako bi vam olakšali odabir ispravnih ključnih riječi donosimo top 5 alata za analizu ključnih riječi.
1. Google Keyword planner
Google Keyword planner prvi je od naših Top 5 alata za analizu ključnih riječi. Alat je besplatan te dolazi u sklopu Google Ads alata za izradu plaćenih oglasa. Osim što prikazuje ključne riječi prikazuje i mjesečni broj pretraživanja, predpostavi CPC (cost per click) i predlaže nove ključne riječi.
Ovaj alat nezaobilazan je ukoliko se namjeravate plaćeno oglašavati, ali pomaže i u planiranju ključnih riječi ukoliko (a uvijek bi trebali) razmišljate o SEO.
Koraci kako doći do Google Keyword plannera:
- Ulogirajte se u Google Ads;
- U gornjem desnom kutu kliknite na “Tools&Settings”;
- U prvom stupcu nalazi se “Keyword Planner”;
- Pritisnite “Discover new keyword” i neka vaše istraživanje započne.
Savjet: krenite s jednostavnim riječima i/ili pojmovima prema složenijima. U sadržaj dodajte istražene long tail ključne riječi s obzirom da su one lakše za rangiranje te trebaju nadopunjavati primarne ključne riječi koje stavite u naslov teksta.
2. Google Trends
Kao i Google Keyword planer, Google Trends je besplatan alat i “user friendly; Plus: za njega nije potrebna prijava.
Google Trends omogućuje pregled učestalosti pretraživanja određene ključne riječi ili fraze. Nažalost, Google Trends ne prikazuje broj pretraživanja na mjesečnoj bazi, ali je moguće vidjeti sezonalnost pretraživanja.
Prilikom korištenja Google Trendsa obavezno odredite lokaciju na koju se pretraživanje odnosi te predlažemo da ne zaboravite dijalekte.
Primjerice ako ciljate Primorsko-goransku županiju, a otvarate cvjećarnu u vaše oglase uključite riječ cvjetarna. Zašto?
Korisno, zar ne?
3. Ubbersuggest by Neil Patel
Besplatan alat, Ubbersuggest daje prijedloge riječi i fraza koje možete koristiti u oglasima. Alat omogućuje pregled sezonskih trendova pa čak i konkurencije. Također, alat omogućuje prikaz ideja za sadržaj i SERP analizu.
4. Moz Keyword Explorer
Iako je stavljen na 4. mjesto u naših top 5 alata za analizu ključnih riječi vrlo je popularan i korišten alat te vrlo kvalitetan. Moz Keyword Explorer nije potpuno besplatan. Verzija koje se ne plaća je 10 mjesečnih pretraživanja što, vjerujemo, da je za početak sasvim dovoljno.
Odličan alat jer ne prikazuje trenove već mjesečni broj pretraživanja, prijedloge ključnih riječi i težinu pozicioniranja. Istražite ga i iskoristite do kraja jer vam može uvelike pomoći u optimizaciji cijele web stranice.
5. Keyword SEO difficulty
Keyword SEO difficulty zadnji je naš prijedlog U top 5 alata za analizu ključnih riječi. Kao ni Moz Keyword Explorer, Keyword SEO difficulty nije potpuno besplatan. Alat omogućuje 10 dana besplatnog korištenja. Keyword SEO difficulty opisuje koliko je lagano ili teško pobijediti u SEO nadmetanju web stranice.
Ukoliko kvalitetno odaberete ključne riječi, napišete odličan članak, zanimljiv naslov, dijelite svoje objave na društvenim mrežama i forumima vrlo brzo možete poboljšati svoju poziciju na Googlu.
Za više informacija pročitajte:
- https://keywordtool.io/blog/keyword-research/
- https://themeisle.com/blog/best-keyword-research-tools/
Još niste sigurni kako odabrati prave ključne riječi? Kontaktirajte nas i neka partnerstvo započne!