Prednosti Google Analytics-a 4 za hotelsku industriju
Google Analytics 4 ili svima poznatija skraćenica GA4, je nova i poboljšana inačica starije verzije Google Analytics 3 (Universal Analytics) koja će službeno prestati funkcionirati 1.srpnja 2023. godine. Nakon nešto više od dvije godine otkad je GA4 nastupio na scenu, donosimo Vam kratak rezime na njegove značajke, unapređenja i najbitnije – prednosti za hotelsku industriju.
Zbog sve strožeg režima o kolačićima i informacijama koje se njima prikupljaju prema GDPR-u, u bliskoj budućnosti sakupljanje informacija postat će nemoguće za GA3. S druge strane, GA4 automatski anonimizira IP adresu posjetitelja te funkcionira i bez prikupljanja kolačića.
Iduća prednost GA4 je korištenje strojnog učenja od strane Google-a koje omogućuje nove poboljšane mogućnosti predviđanja ponašanja i trendova korisnika. Zahvaljujući tome, poduzeća mogu personalizirati sadržaj koji će potaknuti veći broj konverzija.
Nova metrika i nov način praćenja korisnika putem „događaja“ omogućuje bolje i detaljnije praćenje svih događaja koji se dogode na webu, a za njih više nije potrebna konfiguracija putem Google Tag Managera.
Glavne prednosti GA4 za hotelsku industriju su sljedeće:
- nakon što posjetitelj obavi rezervaciju sobe/smještaja u Vašem objektu, njega se može ukloniti iz planiranog retargetiranja i posjetitelj više neće primati oglase vezane za Vaše sobe/smještaj
- ako posjetitelj Vaše web stranice pregledava i zadržava se na stranici obiteljskih soba, on se može dodati u ciljanu publiku za unaprijed kreirani događaj u GA4 koji se tiče Google Ads kampanja za obitelj te će unatoč potencijalnoj ne rezervaciji i dalje biti izložen Vašem sadržaju
Ukoliko ste se suočili sa problemom održavanja vlastitih Google Ads i GA4 računa te uviđate potrebu za profesionalnim vođenjem računa, kontaktirajte nas!