Oscilacije u 2023. – izazovi ili prilike za hotelsku industriju?
Hotelska industrija kao industrija koja je u više navrata pokazala otpornost na krize i vratila se uspješnija i jača nego ikad, ponovno se nalazi u situaciji kada će morati pokazati svoju snagu i spremnost na promjene u 2023. godini koje su stigle kao posljedica pandemije i nestabilne geopolitičke situacije.
Otežana situacija poslovanja u hotelskoj industriji donijela je promjene i u ostalim sferama poslovanja drugih poslovnih subjekata kao npr. kod održavanja konferencija i događaja te teambuildinga koji su se do tada najčešće odvijali – u hotelima i oni su bili primorani preseliti se u virutalni svijet. Zbog konstantnih oscijalacija u mjerama koje je donosio stožer na dnevnoj i tjednoj bazi, bilo je nemoguće planirati navedene aktivnosti nekoliko mjeseci unaprijed. Ali jedno je postalo sigurno – online nije u mogućnosti zamijeniti uživo. Stoga se u 2023. godini očekuje njihov veliki povratak u hotele i nužna je ponovna prilagodba poslovanja kako bi se stvorio prostor za njih.
Promjene u ponašanju ljudi i želja za socijalizacijom dovodi do sve manje potrebe za velikim sobama i predvorjem hotela. Posjetitelji žele što više vremena provoditi okruženi ljudima stoga će prostor za druženje poput hotel barova biti neophodan. Kako bi posjetitelji mogli u potpunosti uživati u svom odmoru potrebna je – adekvatna radna snaga. Kvalificirana radna snaga je prijeko potrebna za turizam i trenutni trend uvođenja robota kao radne snage neće moći u potpunosti zamijeniti čovjeka i njegov pristup gostima hotela. Potrebno je ulagati u odnos sa zaposlenicima i turistički sektor približiti mladima jer upravo su oni – budućnost turizma.
Pred nama je neupitno izazovna 2023. godina, ali svaki izazov može postati prilika – ukoliko ste spremni prilagoditi se promjenama.