Put od novog ka stalnom posjetitelju
Potrošači, odnosno u sektoru turizma – posjetitelji, ključni su čimbenik poslovanja i uspjeha svakog poslovnog subjekta. Upravo iz tog razloga, u centru pažnje svakog poslovnog subjekta je zadovoljstvo posjetitelja jer – zadovoljan posjetitelj je lojalan posjetitelj.
U početku je posjetitelj pasivno izložen marketinškoj komunikaciji poduzeća ili saznaje o turističkom objektu od svojih poznanika. U toj fazi je ključno da potencijalni posjetitelj postane svjestan turističkog objekta. Tada glavnu ulogu imaju alati digitalnog marketinga – oglašavanje putem društvenih mreža poslovnih subjekata i oglašavanja na web stranici.
Nakon što potencijalni posjetitelj postane svjestan turističkog objekta, potrebno ga je dodatno privući kako bi mu destinacija postala privlačna. U toj fazi bitan je content marketing gdje se navode prednosti odnosno vrijednosti koje poslovni subjekt nudi i koje posjetitelj ostvaruje posjetom i boravkom. Kada se potencijalni posjetitelj zainteresira, želi saznati više informacija što turistički objekt nudi, traži iskustva ostalih posjetitelja prilikom boravka te uspoređuje cijene smještaja s drugim turističkim objektima. U toj fazi bitna je pravovremena korisnička podrška, web stranica koja je jednostavna i brza za korištenje te recenzije.
Nakon što je saznao sve bitne informacije, dolazi do odluke – rezervirati ili ne rezervirati smještaj. Ako se odluči na posjet destinaciji, važno je da se prilikom boravka u turističkom objektu pruži kvalitetna usluga s kojom će se ispuniti njegova očekivanja i u konačnici rezultirati zadovoljstvo. Ako je posjetitelj bio zadovoljan pruženom uslugom, postoji mogućnost da će se odlučiti na ponovni dolazak i davati preporuke svojim poznanicima. Kako bi se odlučio na ponovni dolazak, potrebno je posjetitelju pružiti kvalitetan program lojalnosti.
Pomno osmišljena komunikacija u početnim fazama odnosa s posjetiteljima je ključ uspjeha do njihove lojalnosti, kako biste to postigli, kontaktirajte nas!