Kako će Search Generative Engine (SGE) utjecati na hotelsku industriju?

Google kontinuirano povećava upotrebu umjetne inteligencije i strojnog učenja kako bi unaprijedio rezultate pretraživanja i poboljšao korisničko iskustvo. Kao rezultat toga, predstavljamo Vam budućnost pretraživanja – Search Generative Engine (SGE).

Koristeći generativnu umjetnu inteligenciju, tražilica će biti u mogućnosti odgovoriti na razna pitanja i transformirati podatke u jasne i relevantne informacije koje će značajno skratiti vrijeme pretraživanja. Tražilica će moći dati odgovor na pitanje poput „Što je bolje za obiteljski odmor s djecom i kućnim ljubimcem,  Istra ili Dubrovnik?“ pa sve do kompleksnijih pitanja znanstvene i poslovne tematike.

Uz odgovor na traženo pitanje, ponudit će Vam dodatna pitanja koja će biti nadovezana na Vaše pitanje poput: „Što posjetiti u Istri s djecom?“ i pružiti odgovore koji su potkrijepljeni pouzdanim informacijama s dostupnih web stranica.

Za razliku od trenutnog načina pretraživanja koje se ograničava na ključne riječi, SGE će primjenjivati semantičko pretraživanje koje prodire dublje od samog upita kako bi se razumjela namjera korisnika i omogućilo se personalizirano iskustvo.

Sada se postavlja ključno pitanje: Kako će Search Generative Engine (SGE) utjecati na hotelsku industriju? U budućnosti će biti od vitalne važnosti generirati visokokvalitetan i relevantan sadržaj na web stranicama hotela i kampova, s obzirom na pretpostavku da će plaćeno oglašavanje na Googleu biti pozicionirano ispod okvira odgovora generiranog od umjetne inteligencije.

Preporuka je da se prilikom pisanja sadržaja koristi što više long-tail ključnih riječi te da se usvoji neformalniji i zanimljiviji ton komunikacije.  Tako će sadržaj biti privlačniji korisnicima i veća je vjerojatnost da će biti prikazan u odgovorima koje generira Search Generative Engine (SGE).