Što utječe na uspješnost web stranice u konvertiranju posjetitelja u kupce

Imati poslovnu web stranicu koja će informirati potencijalne kupce iznimno je bitno. No mnoge web stranice bez obzira na svoj lijep dizajn ne doprinose dovoljno ciljevima tvrtke. Kako bi vaša web stranica što bolje privlačila nove kupce, važno je napraviti određene korake koji će poboljšati konverziju posjetitelja weba u potencijalnog kupca, a zatim i u postojećeg kupca.

Neke od stavki koje će vam poboljšati konverziju posjetitelja u kupca su sljedeće:

Kredibilitet i povjerenje

Kupci kupuju od tvrtke u koju imaju povjerenja. Kako bi vaša web stranica ulijevala povjerenje i kredibilitet, slijedite sljedeće savjete:

  • Obavezno objavite broj telefona, adresu i pun naziv tvrtke na web stranici
  • Jednostavan sadržaj kojeg posjetitelji mogu lako razumjeti – bez kompliciranih stručnih riječi koje zbunjuju prosječnog čitatelja
  • Bez pravopisnih i gramatičkih grešaka – provjerite sav sadržaj da ne sadrži greške jer to djeluje neozbiljno u očima potencijalnih kupaca
  • Objavite reference – lista vaših postojećih kupaca dodatno će uvjeriti potencijalne kupce da vam mogu vjerovati
  • Svjedočanstva korisnika – objavljujući svjedočanstva vaši potencijalni kupci imat će uvid u načine na koji ste pomogli vašim postojećim kupcima
  • Ako imate web shop, implementirajte recenzije proizvoda – osobe se radije odlučuju na kupnju proizvoda nakon što pročitaju iskustva postojećih kupaca
  • Istaknite svoje stranice na društvenim mrežama – pogotovo ako imate veći broj pratitelja na društvenim mrežama
  • U slučaju web shopa, implementirajte HTTPS protokol koji daje do znanja da je kupovina sigurna

Jednostavan kontakt i kupovina

Pojednostavite online kupovinu

Što je više moguće olakšajte proces kupovine ili kontakta s vama.

Mnogi web shop-ovi drastično zakompliciraju proces kupnje da kupca prođe volja za kupovinom dok prođe sve korake. Za što jednostavniji proces kupovine preko vašeg web shop-a, slijedite ova dva savjeta:

Ne pitajte podatke koji nisu nužni

Podatci poput spola, titule, tvrtke ili bilo kojeg drugog podatka nisu esencijalni za uspješnu kupovinu. Svaki od dodatnih polja koja kupci moraju ispunjavati, dodatan je zamor i odvlači kupce od krajnjeg cilja – kupovine.

Neka registracija bude što jednostavnija

U idealnom slučaju omogućite kupovinu bez registracije za osobe koje nemaju vremena ili volje za prolaziti te dodatne korake. Možete ponuditi dodatnu pogodnost za registraciju kako bi potaknuli osobe da se registriraju ali neka to ne bude jedini način za zaključak kupovine.

U slučaju poslovne web stranice kojoj nije cilj prodaja putem interneta već prikupljanje potencijalnih klijenata koji će vas kontaktirati, također postoje određena pravila koja bi trebali slijediti:

Maksimalno pojednostavite kontakt formu

Nemojte u formu dodavati veliki broj polja za ispunjavanje koja će zastrašiti potencijalne kupce. Pitajte osnovne podatke poput imena i prezimena te naziva tvrtke, a ostale stvari ćete saznati kada krenete u daljnju konverzaciju s osobom koja vas je kontaktirala.

Lako dostupni kontakt podatci

Imajte kontakt podatke na što više mjesta na web stranici – na ‘Kontakt’ stranici te u footer-u (dno web stranice) ili pri samom vrhu kako bi bilo lako dostupno.

Klikabilni kontakt podatci

Neka vaš broj telefona i email budu klikabilni tj. da se klikom na njih direktno može obaviti poziv ili poslati email.

Usmjerite posjetitelje na sljedeći korak

Poziv na akciju

Posjetitelji često trebaju biti pogurani kako bi se sjetili napraviti neku željenu akciju. Motivirajte potencijalne kupce da naprave željenu akciju tako da uključite call-to-action. Call-to-action (CTA) je često nekakva vrsta gumba na webu ili trake koja pomalo iskače te sadrži izjavu koja potiče na akciju poput: “Kontaktirajte nas”, “Nazovite nas”, “Preuzmite brošuru” i sl.

CTA-om potaknite posjetitelje na kontakt, kupovinu ili ako još nisu spremni za taj veći korak, da se pretplate na newsletter, preuzmu vašu brošuru, isprobaju demo vašeg proizvoda ili bilo koji od malih ciljeva koji doprinosi krajnjem cilju – kupovini.

Testirajte

Uvijek postoji nešto što se može unaprijediti. Zato uvijek treba testirati što bolje funkcionira, a što ne funkcionira. Napravite promjene na dizajnu, sadržaju ili strukturi stranice i gledajte kako se posjetitelji ponašaju, da li je to dovelo do više ili manje konverzija.

Postoje mnogi alati koji vam omogućuju da jedan dio posjetitelja vodite na jednu stranicu weba, a drugi dio na drugu stranicu weba kako bi mogli pratiti rezultate svake i zaključiti koja vam donosi bolje rezultate. Iskoristite sve što se iskoristiti da, testirajte razne stavke i unaprjeđujte kako bi što više poboljšali rezultate.

Zaključak

Na kraju krajeva, ali prije svega – ne zaboravite mjeriti konverzije. Implementirajte praćenje ciljeva u Google Analytics-u ili drugom digitalnom alatu koji koristite te pratite kako se stopa konverzije (postotak posjetitelja koji obavi željenu akciju) kreće i donosite logičke zaključke na temelju podataka kako bi poboljšali stopu konverzije.

Za više informacija pročitajte:

Prijavite se na našu newsletter listu i primajte redovite obavijesti o novim objavama!