Koji su najbitniji čimbenici kod izrade web stranice u turizmu?

Danas sve više korisnika rezervira svoj odmor putem interneta. Sve brža evolucija u ponašanju potrošača natjerala je firme da se više koncentriraju na inovacije i najnovije trendove kako bi ostali konkurentni u turističkom sektoru.

Atraktivan web dizajn

Dizajn je nešto što svatko prvo zamijeti kada uđe na željenu web stranicu, to utječe na prvi dojam i osjećaj korisnika. Ako se korisniku odmah na prvu ne svidi ono što je vidio (npr. ukoliko je stranica nepregledna), vrlo vjerojatno će istu i napustiti. Atraktivan dizajn kod korisnika pobuđuje osjećaj povjerenja, ozbiljnosti i kvalitete. Jedan od načina kako korisnika zadržati na svojoj stranici, unatoč jakoj konkurencije, je dobar prvi dojam.

Jednostavnost

Korisnik kada krene istraživati putem interneta ima mnoštvo izbora i opcija, može uspoređivati cijene, može vrlo jednostavno rezervirati svoje željeno putovanje itd. Veoma je bitno da stranice koje posjećuje ispune sva njegova očekivanja kako bi iste zadobile njegovo povjerenje. Upravo zato je jedna od glavnih prednost dobrih web stranica jednostavnost, to što je sve na jednom mjestu. Korisnik traži pojednostavljeni i besprijekorni proces u kojem u svega par klikova dođe do onoga što želi.

Brzina učitavanja

Brzina kojom se neka stranica učitava je krucijalan faktor za korisnike. Razna istraživanja su dokazala kako je optimalno vrijeme čekanja 3 sekunde, u te 3 sekunde ukoliko se stranica ne učita velike su šanse da će ista izgubiti korisnika. Možda je baš na toj stranici ono što njemu treba, no neovisno o tome korisnici joj neće ni dati priliku upravo zbog sporosti učitavanja.  Konkurencija na tržištu je velika i jaka, a u tom stadiju korisnik još nije ostvario nikakvu povezanost s markom te je zato brzina učitavanja neophodna.

Korisničko iskustvo

U sektoru turizma ovo je još jedan važan faktor. Korisnik mora imati dobro iskustvo prilikom pregledavanja određene web stranice. O tome ovisi par čimbenika kao npr. dizajn, da li je stranica korisna, kvaliteta sadržaja, jednostavnost itd. U ovome sektoru kvalitetna web stranica je baš ona koja postiže najveću moguću stopu konverzije među korisnicima koji posjete web stranicu (npr. broj rezervacija). Bitno je da se lako rezervira, da se lako pronađu sve mogućnosti koje korisnici traže te da prilikom plaćanja ne dožive nikakve probleme.

Još neki čimbenici koji su bitni kod izrade web stranice:

  • Koristan i kvalitetan sadržaj
  • Dobra web struktura
  • Call to action (CTA)
  • Mobilni dizajn
  • Recenzije korisnika

Kombinacijom svih gore navedenih čimbenika dolazimo do kvalitetne web stranice u turizmu koja će vam donijeti veliki broj direktnih rezervacija.